Ayın Favorisi

Cildinizi Pürüzsüz Yapan Maya Maskesi

Saç Bakımı - Urban Care Biotin ve Keratin Katkılı Şampuan, Urban Care Argan Oil, Toni&Guy Prep Smoothing Detangler


Urban Care


Uzunca bir aradan sonra herkese yeniden merhaba :)

Bugün sizlerle saç bakım rutinimi paylaşmak istiyorum. Aşağıda bahsedeceğim ürünlerden önce saçlarım çabuk yağlanan,
uçları cansız, kırıklarını direkt insanın gözüne sokan, her ne yaparsam yapayım bakımsız görünen bir yapıya sahipti. Daha önce, Dove / Avon / Elidor / Pantene gibi pek çok markanın şampuan ve bakım serumlarını-yağlarını kullanmıştım ama böyle bir sonuç alamamıştım.
Bu yazıyı yazmak istememin sebebi işte bu memnuniyet.

Elbette ki, deneye yanıla insan kendisi için en iyi olanı buluyor. Siz de benim yorumlarımdan yola çıkarak kendi saç tipiniz için en uygun ürünü bulup deneyip sonrasında beğendiğiniz ürünü rutin haline getirin. Burada yazacağım sonuçlar herkes için aynı-genel ve evrensel değil ne de olsa.

1- URBAN CARE BİOTİN VE KERATİN SAÇ BAKIM ŞAMPUANI


Urban Care



Bu şampuanı kullanmak istememin sebebi, aslında Didem'in (kardeşimin) gene Urban Care'in Intense ve Keratin aşırı yıpranmış saçlar için yoğun hasar onarımı ve parlaklık sağlayan şampuanını sadece iki kez kullanmış olmamdı. Bu iki kullanımdan sonra saçlarımın yağlanması azaldı ve üründen memnun kaldım. Intense&Keratini almak için watsons mağazasına gittim. Çok ilgili bir satıcı sayesinde büyük bir hatanın eşiğinden döndüm. İçeriğindeki maddeler sebebiyle intense&keratin katkılı şampuan saçımı kurutabilirdi; çünkü benim saçlarım ne aşırı işlem görmüş ne de şimdiye kadar boyanmıştı. Nitekim, Didem'le konuştuktan sonra saçlarının aşırı kuruduğunu ve Urban Care'i kullanmayı bırakacağını söyledi; çünkü başta yanlış ürün kullanmıştı.

Ben hem saçlarımın yağlanmasını en aza indirecek hem de dökülmeyi, elektriklenmeyi giderecek bir şampuan arıyordum. Aynı satış temsilcisi beni, Urban Care'in Biotin&Keratin katkılı her saç tipi için uygun olan dökülme karşıtı ve güçlendirici şampuanına yönlendirdi. İlk kullanımımdan bu güne yaklaşık 3 haftadır, 2.günde yağlanan saçlarım 4.günde zar zor yağlanmaya ve günde yaklaşık 200 tel :) döken saçlarımın dökülmesi 100-50ye düşmeye başladı. 

Elektriklenmeyi çok fazla kesmese de biraz sonra bahsedeceğim ürün sayesinde günde yaklaşık 10-15 saat elektriklenme sorunuma çözüm getirebiliyorum. 

Sonuç olarak, yağlanma ve dökülme konusunda şimdiye kadar kullandığım tüm şampuanları geçmiş durumda. Ama sakın unutmayın, saç tipinize en uygun olan ürünü tercih etmelisiniz. Aksi takdirde, Didem'in yaptığı gibi kupkuru bir saçla dolanabilirsiniz :) içeriğinde parlaklık-onarım vs. yazıyor diye, gidip işlem görmemiş saçlarınıza 'işlem görmüş saçlar için' ibareli ürünleri kullanmayın. Saç tipinize uygun ve doğru ürün zaten saçınızı güçlendirip, parlaklık verecektir.

Şampuanımı her ay değil 2-3 ayda bir değiştirmeyi tercih ediyorum. Bundan sonra kullanacağım şampuan gene aynı vaatleri veren bir ürün olacak ve o da bloga gelecek. Sık sık şampuan değiştirmek veya hiç değiştirmemek iyi değildir. Saçınıza yarayan bir ürün bulduysanız onu 2-3 ay kullanıp sonra başka bir şampuana geçiş yapın ve 2-3 ay başka bir şampuan kullandıktan sonra eski şampuanınıza geri dönün. Bu döngü de böyle gitsin :)

2- URBAN CARE ARGAN OIL SAÇ BAKIM SERUMU- KOLAY KIRILAN SAÇLAR İÇİN

Urban Care


Argan Oil hepimizin az çok duymuş olduğu bir yağ aslında. Gerek kirpiklerimiz için gerekse saçlarımız için ciddi anlamda besleyici. Ama burada da doğru markayı, ürünü kullanmak giriyor devreye. Daha önce kullanıp memnun kalmamış olabilirsiniz argan yağından. Çünkü her serumun içerisinde argan yağını destekleyecek, etkisini artıracak farklı bir kaç madde vardır elbette. 

Urban Care'in bu serumu da hem saç uçlarımdaki kırıkları sihirbaz gibi gizleyen hem de saçlarımı yumuşacık yapan, üstelik ısıya karşı koruyan bir yapıya sahip. Kullanım şekli çok basit; kesinlikle diplere değdirmeden, ıslak veya nemli saçta serumu avuç içinize aldıktan sonra saç uçlarınıza uyguluyorsunuz. Genelde 2 pompa yeterli oluyor tüm saçlarınıza. Sakın ha, serumu uyguladıktan sonra saçlarınızı taramayın çünkü saç diplerinize yayılabilir ve bu da aşırı yağlanma yapar, ne de olsa yağ...

Ben genelde saçlarım ıslakken, saçlarımı tarayıp serumu uyguluyor ve saçlarımı bir daha taramadan kurutuyorum. O güzel kokusu burnuma gelirken, kuru saçlarımı tarıyorum; çünkü serumu artık emmiş oluyor saçlarım ve yayılma riski kalmıyor.

Vaadettiği etkiyi gerçekten yaratan, ısıya karşı korumayı, kırılmaları önlemeyi, yumuşacık saçlara sahip olmamızı başaran bir ürün. 

3- TONI&GUY PREP- SMOOTHING DETANGLER ANTI BREAKAGE

Tony&Guy


Son saç bakım ürünüme gelecek olursak :) Bu ürünü yaklaşık 2 senedir severek kullanıyorum. İşlevi hem kırılma önlemesi hem de elektriklenmeyi en aza indirgemesi. Günde 2-3 pompa saç uçlarınıza uyguladıktan sonra yaklaşık 10-15 saat saçlarınızın elektriklenmediğini göreceksiniz. Giydiğiniz kıyafete göre bu süre değişiyor. Eğer yünlü bir kazak giymişsem biraz daha kısa sürebiliyor elektriklenmeme durumu ama genelde belirttiğim şekilde uzun ve huzurlu bir zaman geçiriyorum elektriksiz saçlarımla dışarıda. 

Daha önce başka bir ürün denemedim elektriklenmeyi önlemesi için. Aslında deneme ihtiyacı duymadım bu ürünü keşfettiğimden beri. Bu da, uzun süreli bir deneyimden sonra bloğa düşen bir ürün olduğuna göre, elektriklenme sıkıntısı yaşıyorsanız bir deneyin derim.



Tüm bu ürünlerden kullandıklarınız varsa, siz de deneyimlerinizi bizimle paylaşırsanız herkes daha çok bilgilenir ve çok mutlu oluruz. Yorumlarınızı bekliyoruz.

Sevgiler, Arzum 



Bulabileceğiniz en uygun yerler www.kozmela.com / watsons mağazalarının indirim zamanları / douglas mağazaları 



Instagram: modagak & modasusen

modagak@gmail.com

Yorumlar

  1. Yararlı bir yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için biz teşekkür ederiz. Sevgiler :)

      Sil
  2. urban care pek bir işe yaramıyor bana göre ben katkısız keratin taraftarı biriyim. mega keratin setim var bir markanın ve çok memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katkısız olan her şey gerçekten en iyisi ve favorimiz. Katkısız güzel ürünler keşfedene kadar da Urban Care kurtarıcımız oldu. Hangi marka olduğunu merak ettik. Hemen blogunuza koşuyoruz. Yorumunuz için teşekkür ederiz. Sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder