Ayın Favorisi

Cildinizi Pürüzsüz Yapan Maya Maskesi

The Body Shop -Tea Tree (Çay Ağacı) Serisi



Body Shop


Merhaba arkadaşlar bugün size The Body Shop'ın Tea Tree yani Çay Ağacı serisinden kullandığım
üç ürünü tanıtmak istiyorum.Bu seri lekeleri, siyah noktaları ve yağlı ciltleri hedef alıyor.

Normalde çok sık ürün değiştirmeyi seven bir insan değilimdir; ancak cildimde artan yağlanma,küçük sivilceler artık yeni bir ürüne geçmem gerektiğini gösterdi.Uzun bir araştırma sonucu fiyatı uçuk olmayan,işimi görebilecek ve doğala yakın bulduğum bu seriyi keşfettim.
Seriye adını veren Çay Ağacı ciltte yeni bir tabaka oluşturarak cildin iyileşme sürecini arttırıyor ve buna ek olarak da içerisinde Tamanu Yağı bulunuyor. Kullanmakta bulunduğum bu ürünleri aşağıda detaylıca yazıyorum :)

1Çay Ağacı Temizleyici ve Rahatlatıcı Krem:

İçeriğinde ki çay ağacı yağı ile cildi kurutmadan nemlendirerek temizleyen yıkama kremi diyebiliriz.Yapısı kremsi ve serin, cildinizi yıpratmadan uygulayabiliyorsunuz.Yağlı ciltler için ideal.Yüzünüze masaj yaparak uyguluyorsunuz.Kokusu da benim çok hoşuma gidiyor.
Fiyat:34,90


Body Shop

2-Çay Ağacı Nemlendirici Krem

Cildin daha berrak görünmesi için parlaklığı kontrol ederek matlaştırıyor ve nemlendiriyor. Yüz yıkama kreminden sonra bunu uyguluyorum ve cildim cidden pürüzsüz görünüyor. Yağsız bir yapısı var o yüzden yapış yapış hissetmiyorsunuz. Yağlı cilter için uygun olması işte bu yağsız yapısından kaynaklanıyor. Antibakteriyel özelliği sayesinde cildinizde ki akneleri iyileştirme özelliğine de sahip. 
,Fiyat:17,90


Body Shop


3-Çay Ağacı Yağı


Serinin en çok talep gören mucizevi ürünü diye kendisini adlandırabiliriz.Küçük bir cam şişe içerisinde satılıyor.Gramajına göre fiyatı biraz yüksek ancak etkisi oldukça güçlü.Bu ürünleri kullanmaya başlamadan önce cildimde küçük akneler,içi dolu itihaplı sivilceler vardı.İlk iki üründen sonra yatarken bu yağı sivilcelerimin üzerine uyguluyorum ve şu an cidden cildim eski pürüzsüzlüğüne kavuşmak üzere.Bu yağ bir gecede bile etki gösteriyor.Cildi kurutmuyor ve bu üründe de antibakteriyel özellik mevcut.
Fiyat:34,90
Body Shop


Ben bu seriden oldukça memnun kaldım.Tabi herkes aynı sonucu alacak diye bir şey yok.Bu arada bu ürünleri kullanırken beslenme şeklimi değiştirdim,uykumu düzenli hala getirdim ve bolca su tükettim.Cilt bozukluklarının çoğunun bunlardan kaynaklandığını unutmayın.

Sevgiler, Susen Didem



Instagram: modagak & modasusen
modagak@gmail.com 

Yorumlar

Yorum Gönder