Ayın Favorisi

Cildinizi Pürüzsüz Yapan Maya Maskesi

Hayallerine Giden Yolda Sana Küçük Bir Not




Her insan, bir birey olarak çok değerli ve anlamlıdır. Hayatta kimsenin, içimizdeki bu anlamı bizden almaya hakkı yoktur. Hiçbir yönetici, bir şirket sahibi, bir patron, öğretmenimiz ve hatta ailemizden herhangi biri bile, bizdeki bu anlamı yargılamaya yetkili değildir. (Hatta bu sıfatlardan herhangi birine sahip bazı kimselerin ciddi anlamda bir kişisel eğitim görmeleri gerektiğine inanıyorum.)
Bu kişiler bize, bir şeyler katmak için ellerinden geleni yapabilir. Yararlı tavsiyelerde ve yapıcı eleştirilerde bulunabilir. Fakat, hiçbiri bizi biz yapan "hissetme ve düşünme" yetimizi kontrol edemez. Kimse bana, neyi nasıl hissedeceğimi veya yorumlayacağımı söyleyemez. Sadece, o şeye ilişkin kendi hissini veya fikrini dile getirir, bana sorgulamam için birkaç ipucu bırakabilir ve yoluna devam eder. Başka türlüsü zorbalıktır. 

 Hayatta her şey bizim için. Hayatta her şey SENin için. Sen çok değerlisin. Sen istersen yapabilirsin. Hayallerini yapamayacağına başkalarının seni inandırmasına izin vermemelisin. Bu hayalde sen, çok başarılı bir CEO da olabilirsin, bir okuldaki en başarılı öğretmen de, herhangi bir mağazadaki satış müdürü de. Yeter ki iste. İstediğin yolda yürürken ne kadar ter dökeceğinin bir önemi yoktur. Yeter ki, yokuşta akıtmadığın ter, inişte göz yaşın olmasın! Yeter ki “Yaptım, denedim ama bu seferlik olmadı. Yeni bir yol deneyeceğim.” diyebilesin. Kendine güvenmelisin; çünkü sen, senden daha başarılı olan hiç kimseden farklı değilsin! Senin herkesten farklı ve bambaşka bir bakış açın var. Unutma! Sen kendi hislerinle ve düşüncelerinle, etrafındaki herkesten bambaşka bir bireysin. Çok farklı ve değerlisin. Her gün kendine kattığın “yeni bir sen” ile daha da özelsin! 

Instagram: modagak & modasusen
modagak@gmail.com

Yorumlar

  1. Merhaba 😊 İnstagram etkinliğinden geldim bana da beklerim sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder