Ayın Favorisi

Cildinizi Pürüzsüz Yapan Maya Maskesi

Sivilcelere İyi Gelen Doğal Maske: Bal ve Tarçın



Uzun zaman önce Roaccutane kullanmış ve sivilcelerimin hepsinden kurtulmuştum. Son dönemde sivilcelerimde eskisi gibi (kistliymiş gibi iri iri), stres, fazla düşünce ve kullandığım cilt bakım ürünlerinden kaynaklandığına inandığım artmalar oldu. İçine her türlü kimyasal madde karıştırılmış bakım kremlerinden, bakım yapma sözü verip de yapamayan, sivilcelere etki etmeyen kremlerden öyle sıkılmıştım ki, çözümü internette aramaya başladım.
Bu sırada, okuduğum her bilgiye güvenmeyerek, detaylı bir araştırma yaptım. Nihayet, 'denenebilir' dediğim yöntemi buldum ve uygulamaya başladım.

Başlıktan da anlayacağınız gibi, bu yöntem, sivilcelere iyi gelen, sivilceleri kurutan ve en kısa sürede sivilce görünümünü azaltan, doğal bir yöntem olan bal ve tarçın maskesi.

Belki çoğunuz denemiş, memnun kalmış veya kalmamışsınızdır. Ben kendi deneyimlerimi sizinle paylaşmak istiyorum. 




Bal ve Tarçın Maskesi 

Gerekli olan malzemeler;
1 çay kaşığı bal 
1 çay kaşığı tarçın

Balı ve tarçını, küçük bir kapta karıştırdıktan sonra sivilcelerimin bulunduğu bölgelere sürdüm. Sivilcesiz bölgelerde ne gibi bir etki gösterdiğini gözlemlemek için de, az miktarda bal ve tarçını sivilcelenmenin olmadığı, fakat siyah noktaların sık olduğu burnumun üstüne uyguladım. 15-20 dakika beklettikten sonra, soğuk suyla maskeyi temizledim. 

Maskeyi temizledikten sonraki görüntü sizi korkutabilir. Hatta maske yüzünüzdeyken sivilcelerin bulunduğu kısımlarda yanma hissedebilirsiniz. Korkmayın. 
Maskeyi çıkardıktan sonra hafif bir kızarıklık göreceksiniz. Ama bu kızarıklık çok uzun sürmeyecek. Bir kaç saat sonra, sivilcelerinizin kuruduğunu, ertesi güne tamamen söndüğünü ve 2-3 gün sonra hiçbir iz bırakmadan geçtiğini fark edeceksiniz. 
Maskenin yüzünüzde olduğu sırada hissettiğiniz yanma hissi ise, sivilcelerinizde maskenin iyileşme etkisi yarattığının göstergesidir. 

Sivilcelerimin olmadığı burun bölgemde de, inanılmaz bir canlılık ve siyah noktalarda azalma yaptığını, yani korkusuzca tüm yüzünüze uygulayabileceğiniz bir maske olduğunu söyleyebilirim.

Ben bir dermatolog değilim. Bu nedenle, hangi ciltte tam olarak nasıl bir etki göstereceği konusunda sizi bilgilendiremem. Ama şunu söyleyebilirim; kimyasal olan her şeye hayatımızda şans ve her gün kullanacak kadar yer verip, doğal olan maskelere neden şans vermeyelim ki? 

Yağlı ciltli biri olarak ben, doğal bal ve tarçın maskesinden çok memnun kaldım. 2 gün peş peşe uyguladıktan sonra bir makalede haftada bir uygulamanın daha doğru olduğunu okudum. 2 gün bile böylesine bir etki yaptıysa, düzenli kullanımda cildimdeki değişimi hayal edemiyorum. 

Unutmayın; doğal maskeler ve yöntemler, aynı diyet gibi, düzenli ve istikrarlı kullanımlarda ve uygulamalarda işe yarar. 

Varsa sorularınızı ve görüşlerinizi yorum olarak bırakmayı unutmayın.

Sevgiler, Arzum

Sosyal Medyada Biz
Instagram: modagak modasusen
Twitter: modagak
Pinterest: modagak

İletişim: modagak@gmail.com




Yorumlar